čtvrtek 14. července 2016

Knihy, co jsem přečetla - květnové a červnové video

Uvědomila jsem si, že jsem vám tu nenasdílela květnové knižní shrnutí, respektive knížky, které jsem v květnu přečetla. No, a jelikož jsem v úterý natočila už i červnové shrnutí, tak aby to tu nebylo zahlceno články s videi, tak obě přidávám do jednoho. Pokud tedy někdo neviděl květnové, má možnost se podívat. :-)




Když jsem v červnu natáčela květnové video, využila jsem pěkného počasí a vyzkoušela si, jaké je to natáčet venku. :-)

Knihy, o nichž mluvím ve videu:
- Čarodějky ze Salemu (Arthur Miller)
- Nesmírný (Jussi Adler-Olsen)
- Kráva nebeská (David Duchovny)
- Všude kolem černý les (Ruth Ware)
- Rodinná čest (Lucy Ferris)
- Rudá královna (Victoria Aveyard)



Kdežto červnové shrnutí zase natáčím doma... :-)

Knihy, o nichž mluvím ve videu:
- Rozum a cit (Jane Austenová)
- Deník fejsbukové matky (Lucie Nachtigallová)
- Romeo a Julie (William Shakespeare)
- P. S. Stále tě miluju (Jenny Hanová)
- Postav hlídku (Harper Lee)
- Odkaz mrtvého kostelníka (Milan Růžička)
- Bohatá čínská přítelkyně (Kevin Kwan)

Knihy, co jsem ve videu zmínila:
- Jonathan Strange a pan Norrell
- Rozum a cit v jednadvacátém století
- Láska podle Shakespeara 1

Ještě jednou vám tedy děkuji za zhlédnutí, jakýkoli váš postřeh, komentář, palec nahoru či dolů... cokoli, co uznáte za vhodné. Přeji krásný zbytek dne a hlavně čtěte! :-)

1 komentář:

  1. Hodně knih, z nich jsem četla jen Rozum a cit, Romeo a Julie. Jinak videa jsou krásná.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)