sobota 3. října 2015

Roční literární soutěž - říjen

Tak tohle jsem nějak nevychytala. Poprvé v historii celé soutěže jsem zapomněla vyhlásit téma. Nemůžu se ani vymluvit na to, že nebyl čas, ale - já jsem si na to prostě nevzpomněla! Stydím se, ano. Každopádně, vzhledem k mému pochybení vám prodloužím termín na sepsání povídky minimálně o ty dva dny. Jinak by to nebylo fér.





Jak jste si všimli, hodnocení povídky za srpen jsem nakonec nezveřejnila. S Kristýnou jsem se domluvila, že to vlastně ani není nutné. Navíc jsem jí povídku ohodnotila v komentářích, takže alespoň něco. Tentokrát jste už napsaly povídku tři a já tak nějak počítám s tím, že je ohodnotím na koleji. 

I kdyby mi to nevyšlo přes týden, vzhledem k LITRu, což je knižní veletrh (myslím, že když ho zadáte do Googlu, vyjedou vám podrobnosti), který se v Olomouci příští týden koná, bych je mohla zhodnotit o víkendu. Pak se v Olomouci v sobotu od tří hodin koná křest audioknihy Syn od Joa Nesba, a i když jsem od něj ještě knihu nečetla, ráda bych na tu akci šla, protože přesně proto jsem na koleji chtěla přespávat i o každých druhých víkendech.

A řekla bych, že je na čase, abych vyhlásila nové téma, kterým je:

DUŠE ZEMŘELÝCH


Toto téma jsem zvolila už jen proto, že ke konci října nás opět čeká Halloween. Tedy, nás ne, jelikož Češi odmítají slavit cokoliv, co jim jen trochu připadá americké a vůbec nehledí na to, kde jsou kořeny Halloweenu, ale tohle si nechám na jindy.

Upřímně pak tedy doufám, že se vám na toto téma bude dobře psát a že stvoříte samé kvalitní povídky, které bude radost číst. Povídky by měly být sepsané do 24. října, ale není problém prodloužit termín.

Přeji hodně inspirace!

Za poskytnutí cen do soutěže opravdu moc děkuji nakladatelství Fragment.

13 komentářů:

  1. Ale no tak - pric vzdy zadas tema, o jterem jsem jiz pred nedavnem psala? No, snad se mi povede i tak vymyslet neco originalniho.
    A pardon za chybejici diakritiku, na movilu to neumim, ale snad ti po me prelustis...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak to nemám tušení... já pevně věřím, že ano. Vždycky se ti povede vymyslet originální povídka s neotřelým nápadem. :)
      Jasně, bez obav. :)

      Vymazat
  2. Mě se téma líbí. Já si to jako vždy spojím nějak s Halloweenem, který mám ráda. =)
    Jinak, dost mě štve, že se to u nás neslaví. Je to velká škoda, podle mě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ohromně ráda, že se ti téma líbí. :)
      Jo, to mě taky štve... zvlášť proto, že to mnozí nechtějí slavit jenom proto, že se domnívájí, že je to původem americký svátek...

      Vymazat
  3. Jinými slovy, možná za měsíc to hodnocení bude, že? :D
    Myslím, že už si dávno zlomila rekord. Měla bych si vymyslet nějaké jiné slovní spojení než já tě zabiju. Co takhle já tě posekám? Jo to by šlo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná i ano. :D
      A pak o mně budeš moct napsat povídku na téma Duše zemřelých. :D Co takhle, já tě uškrtím? :D

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Uveřejníš ji na blogu, případně na Wattpadu - zkrátka tam, kde zveřejňuješ povídky. Můžeš využít i můj mail (mite1@seznam.cz), ale osobně upřednostňuji blog... :)

      Vymazat
  5. Omlouvám se, nápad jsem měla, ale povídku nestihnu napsat. Jestli by nebylo možné mi dát alespoň o tři dny navíc (celý víkend jsem pryč, proto potřebuji tolik), tohoto kola soutěže se zříkat, a napíši to mimosoutěžně. Myslela jsem si, že bych ti to měla alespoň dát vědět.
    Jde o to, že toho máme hrozně moc ve škole, navíc nemám moc přístup na počítač, a ještě ke všemu dělám na Wattpadu recenzérku internetových povídek, a mám až příliš zájemců. Jinými slovy, nic nestíhám. Snad se nezlobíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám problém s tím, prodloužit ti termín do konce měsíce. :) Stejně ještě nemám sepsané hodnocení za září... :)

      Vymazat
  6. Mě by se také hodil prodloužený termín. =( Nějak jsem to ještě nestihla sepsat. Nevím, zda už není pozdě ale za zeptání nic nedám.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak, povídka je hotova, ale jestli se ti bude líbit, to netuším:
    http://reveriedreams.blog.cz/1510/duse-zemrelych

    OdpovědětVymazat
  8. Tady odkaz na povídku: http://kate-story.blog.cz/1510/bal-duchu
    =)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)