úterý 25. srpna 2015

Roční literární soutěž, 2. ročník - srpen

A máme tu současný měsíc, přičemž hodnocení už zveřejním pouze sem - už jen proto, že se chci od září s konečnou platností přestěhovat na blogspot. Je to i kvůli tomu, že nově nastupuji do prvního ročníku na Univerzitu Palackého v Olomouci (dneska jsem byla na zápisu) a nechci se stresovat se dvěma blogy a tím, že bych se musela starat o oba. Když jsem teď obnovila blogspoťácký, nechci ho pozastavovat, no, a z Blog.cz chci stejně odejít, takže to už vyjde nastejno, jestli odejdu na začátku září nebo ke konci roku. Akorát bych Roční literární soutěž musela přesunovat dál. Nebo možná ne. Těžko říct. To je jedno, prostě se stěhuji na blogspot. Od září. Už je to definitivní.





 
Nejraději bych hodnocení za červen zveřejnila nejpozději do zítřka, ale nechci vám dávat plané naděje, jen řeknu, že se budu snažit, abych ho zveřejnila co nejdřív, když už mám měsíční zpoždění. Cenu bych pak zaslala společně v balíčku za červenec, pokud by vyhrál ten, kdo o měsíc dříve.

Doma se na těch hodnoceních pracuje jaksi hůř. Kdežto když jsem na koleji, vytáhnu si notes, vytrhnu si z něj tolik papírů, kolik je soutěžících v daném kole a začnu hodnotit na papír s tím, že pak to přepíšu. Jenže stůl doma mám menší a vleze se tu méně věcí (a paradoxně jich tu mám víc).

Ale abych nezdržovala, tak jen vyhlásím nejnovější téma:

KRUHY V OBILÍ


Očekávám, že mě někdo bude chtít jistě zabít, ale tak trochu jsem se inspirovala Vraždou v žitě, kterou mi navrhla Kristýna v loňském ročníku. Napadlo mě, že by se mohlo jednat o něco "obilného", zdali se to tak dá říct, no, a tohle se mi relativně líbilo. Navíc si to téma pamatuji už od včerejška a nic lepšího mě nenapadlo, takže má volba byla jasná.

Opět je váš deadline 22., tentokrát srpna. Pokud do té doby nestíháte, stačí napsat a já pak budu počítat s tím, že mám na vás počkat.

Nuže, hodně inspirace!
 
Ceny do soutěže věnovalo nakladatelství Fragment, kterému tímto moc děkuji.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)