úterý 25. srpna 2015

Roční literární soutěž, 2. ročník - květen

No, a je tu téma na květen! Vážně už nevím, co bych měla dodat a upřímně absolutně netuším, co dalšího přidám ke zbývajícím dvěma měsícům.  Jo, neděste se, že níže v článku mluvím o hokeji - ono totiž v té době zrovna začalo mistrovství a my měli hrát se Švédy.






Tentokrát jsem se rozhodla pro obecnější téma, které se - jak jinak - vztahuje ke květnu.
No, a tím tématem je:

ZAMILOVANÁ

Vlastně je mi docela jedno, do koho bude hlavní hrdinka či hrdina zamilovaný. Ať už do člověka nebo do slona, na tom mi více či méně nezáleží, spíš méně, neboť jsem zastáncem originality, takže ať už vytvoříte něco, co by se ve skutečnosti nemohlo stát, o co jde? Vždyť je to povídka! Nemusí se jednat o příběh dle skutečné události.

Ještě jsem přemýšlela o tématu, ve kterém byste vymysleli způsob, jak zabít Terezu Mikulovou, ale to jsem zavrhla, protože jsem měla strach, že by se chytlo jenom u jedné soutěžící (víte, o kom mluvím? :-D). Možná taky z důvodu, že by se kvůli mým hrozným tématům, uchytilo snad ještě lépe než toto...

Tentokrát je termín, do kterého byste měli mít všechny povídky napsané, 22. května. V pátek. Takže si to poznamenajte do kalendářů, do diáře a hlavně - nezapomeňte! Tedy za předpokladu, že vás téma alespoň trochu - na rozdíl od těch předchozích - zaujalo.

No, a já se jdu vrátit k hokeji a fandit. Sice to nevypadá dobře, ale ještě jsou před námi dvě třetiny, můžeme Švédy dohnat, dát jim minimálně dva góly a... vyhrát. :-)
 
Ceny do soutěže věnovalo nakladatelství Fragment, kterému tímto moc děkuji. 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)