středa 19. srpna 2015

Roční literární soutěž, 2. ročník - březen

A ano, máme tu březen. Teď si tak zpětně říkám, že ten půlrok uběhl nějak rychle a už jsme u srpnu. Na druhou stranu, jsem za to ráda, protože... nedokážete si ani představit, jak strašně se těším do školy! Já vím, že jsem praštěná, ale příští týden v úterý jedu k zápisu do Olomouce, podepsat smlouvu na kolej a nejspíš i někam na pohovor ohledně brigády přes školní rok. Bude to hodně nabitý den.





Poslední dobou nemám nějak moc chuť k psaní k článků na blog. Jen prolétnu své oblíbené blogy, sem tam i titulku, abych zjistila, co je na hlavní stránce. Přečtu články, co mi nějakým způsobem připadají zajímavé (z nějakého důvodu mi tak připadá minimum článků, protože mi všechny přijdou o tom samém tématu - sociální sítě nebo o tom, jak okouzlit kluka či něco podobného...).

Za víkend jsem se ještě nepodívala, takže to každopádně musím napravit a jen se na to mrknout. Nevím, jak je možné, že blog tak zanedbávám, přitom dělám všechno jako doposud. Možná proto, že tu mám spoustu knih z knihovny, které bych chtěla přečíst a na blog moc času nezbývá. Nemůžu říct, že by to bylo proto, že bych neměla inspiraci, jen... nějak není energie nebo nevím. 
 
Zkrátka jsem se chtěla omluvit. Částečně i za to, že tu většinou budou přibývat recenze. Ačkoli, zítra jedu do školy, tři dny budu na koleji, možná tam se mi teoreticky podaří něco napsat. Každopádně na příští týden vám s jistotou mohu potvrdit alespoň dvě recenze.

Ok. Ok. Už si přestanu vylévat emoce a řešit to, proč nepíšu. Důvodem pro tento článek je to, že bych vám chtěla říct, jaké jsem na tento měsíc vymyslela téma, na které mi v průběhu tří týdnů napíšete povídky, jejichž odkazy mi dáte pod tento článek, pokud jsme se nedohodli jinak. 
Termínem odevzdání (neboli deadlinem) je pak 22. březen.

Tak teď už to téma nebo ze mě zešílíte.

PRVNÍ KRŮČKY JARA

Jak asi všichni víme, v březnu začíná jaro. Ono sice začne klidně i dřív a neznamená, jestli je jednaadvacátého března nebo posledního února, ale řekněme, že v tématu se hovoří o prvních jarních krůčcích, což znamená, že si můžete zvolit libovolné datum, které se alespoň trochu blíží jaru. Prosinec se tedy vylučuje, tedy za předpokladu, že ve svých povídkách zůstanete na Zemi. Abych pravdu řekla, nyní jsem zvědavá, kolik z vás se nechá nahlodat mým nápadem, že by se povídka mohla odehrávat jinde než na naší planetě.

Co se týče cen, zase jsou tu ty záložky, co za únor, ale kromě toho bych ráda požádala Fragment o knihu, jakožto cenu pro první místo. Samozřejmě pak dodám fotku, případně obálku knihy ze stránek Fragmentu, o kterou se hraje. Napíšu si o ni zítra, dneska je už relativně pozdě a ona by stejně odpověděla až zítra, takže to vyjde nastejno. Navíc si to alespoň budu moct ještě trochu promyslet a zjistit, zda chci opravdu požádat o tu či o tu knihu... :-)

A mně už nezbývá nic jiného než vám popřát hodně inspirace a aby se vám povídka povedla napsat v termínu, tedy zase do neděle dvaadvacátého března, den po prvním jarním dni. :-)
 
 Ceny do soutěže věnovalo nakladatelství Fragment.
(Obrázky jsou volně staženy z flickr.com)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)