úterý 10. května 2016

DUBEN 2016 - Knihy, co jsem přečetla

Ahoj. Jak je mým (dobrým) zvykem, i dubnové knižní shrnutí jsem natočila na video, nicméně předem varuji, že je naprosto, ale naprosto, příšerné a já ho patrně úmyslně sabotovala, jelikož jsem se těšila na to další. Já vím, tohle je děsné navnazení k tomu, abyste si video pustili, ale raději uveřejním varování, než abyste mě pak proklínali... 




Knihy, o nichž mluvím ve videu:
- Pozoruhodná dobrodružství slečny Alethey Darcyové - Elizabeht Astonová
- Ostrov lhářů - Emily Lockhart
- Izolovaný - Sebastian Fitzek, Michael Tsokos
- Solitaire - Alice Oseman
- Talon: Společenstvo draků - Julie Kagawa
- Temné lži - Andrea Kane
- Doctor Who: Roj hrůzy - Mike Tucker
- Dám ti slunce - Jandy Nelson
- Kečupová mračna - Annabel Pitcherová
- Vila na Sadové - Richard Sklář

Všem děkuji za zhlédnutí (i přes to, jak jsem se příšerně zadrhávala), za jakýkoliv komentář, palec nahoru či dolů, no, a samozřejmě odběr, pokud chcete. :-)

Já vám nicméně na závěr jen popřeji krásný den, nejlépe s nějakou pěknou knihou po ruce!

1 komentář:

  1. Toho Izolovaného si určitě musím přečíst! Možná si ho dokonce koupím, ale to až časem :-D. Stejně tak Dám ti slunce. Takže díky, připíšu si to na svůj (ne)konečný seznam knih :-D.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)