středa 28. října 2015

Vintage hodinky na řetízku s motýlím motivem

Další z řady recenzí na výrobek ze stránky postovnezdarma.cz je zaměřena na tyhle elegantní vintage kapesní hodinky na řetízku. Ten si můžete zavěsit na krk, ale přijde mi, že je po všech těch recenzovaných přívěscích tenhle vážně dost dlouhý. 

To samozřejmě není vůbec na škodu, ale když si člověk (konečně) zvykne s přívěsky spát a tenhle musí sundávat, aby se neuškrtil, je to dost velká změna.


Průměr ciferníku je dva a půl centimetru - ne, neměřila jsem, jestli to tak skutečně je, jen se snažím výrobek zrecenzovat na základě toho, co je doplněno na stránce, kde si ho lze zakoupit. 

Abych pravdu řekla, čekala jsem, že bude trochu větší, takhle mi přijde, že se na oblečení docela ztrácí a já kvůli němu musím nosit pouze trička bez vzoru (chápejte, aby se ten přívěsek neztrácel), případně černé tričko s nějakým vzorem, to je ještě tak nějak v normálu. 

(Černou barvu bych teď s ohlédnutím k pondělku měla pravděpodobně nosit častěji... v pondělí večer mi totiž zemřel dědeček.)

Když mi hodinky přišly, nebyla jsem si tak úplně jistá, jestli je jejich součástí baterie a už jsem se připravovala ji jít nakupovat. Naštěstí to nebylo potřeba, jelikož hodinky jsem skutečně rozjela. Tohle beru jako obrovské plus, které je potřeba tu zmínit.

Kromě baterie bylo ale sklíčko hodinek chráněno krytem (jako se třeba používá u nových mobilů) proti poškrábání, což je - vzhledem k tomu, že poštovné balíčky rozesílá do schránek - opravdu dobrý nápad.

Odklápěcí kryt, na němž je motýlek s květinami působí velice pěkně a, jak jsem již ostatně zmínila výše, elegantně. Zároveň vypadá i propracovaně a po přejetí prstem jsem nikde nenašla žádnou ostrou hranu, o kterou bych se třeba mohla škrábnout. 

Na druhé straně hodinek jsou pak také vzory, jež se mi moc líbí. Máme tu dvě výraznější květiny, u nichž bych řekla, že se jedná o slunečnice, vedle je pruh vzorů malých kvítků. Myslím si, že je to moc pěkná kombinace.

Jedinou nevýhodu, kterou bych pak přívěsku vytkla, by asi byla ta délka. Buď bych tedy udělala větší hodinky nebo bych zkrátila řetízek. Nebo by tu byla ještě jedna věc - zkrátka, aby si člověk, kterému by se jako dlouhý řetízek nelíbil, mohl navolit, jak bude vlastně dlouhý. Naopak ten, co upřednostňuje dlouhé by také nebyl škodný.

Pokud máte tedy rádi tyhle typy řetízků, odhaduji, že by se vám mohl líbit. Vypadá velice vkusně, a když už nic jiného, alespoň podle něho zjistíte, kolik je hodin. Přece jen, nemusíte pořád kontrolovat mobil. :-)

Materiál: bižutérní kov
Dostupnost: skladem
Cena: 155,- korun

Za poskytnutí výrobku k recenzi opravdu moc děkuji webu postovnezdarma.cz.

5 komentářů:

  1. Pěkné, mám podobné, mají ale motiv sovy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pro mě ti nejspíš není, z nějakých nevysvětlitelných důvodů nesnesu přívěsky a také bych to rozbila, ale moc se mi to líbí, má to zakový starodávný nádech. Krásná recenze, ostatně jako vždy.

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, ten je opravdu krásný :-). Akorát se k tomu musí sladit oblečení, aby to vypadalo dobře - nevím, jestli bych na to měla nervy :-D.
    Co se týče testu z Úvodu do studia jazyka, tak jsem to nakonec dala, ale jen tak tak (15 bodů). Ale nevím, tenhle obor mě začíná štvát víc a víc. Už teď se mi to hrozně špatně učilo, přestože tam byly celkem jasné věci.
    Jinak, je mi moc líto tvého dědečka. Upřímnou soustrast.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou velmi pěkný. i když řetízek by mohl být kratší. Na té stránce mají mnoho nádherných věcí.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)