neděle 27. září 2015

Náhrdelník se srdcem zářícím ve tmě

Jedním z dalších výrobků k recenzi je tenhle Náhrdelník se srdcem zářícím ve tmě. A rozhodně mohu říct, že ve tmě svítí. Dokonce ještě dva dny po nasvícení ta modrá barva slabě zářila. Bohužel jsem nedokázala vyfotit tak, jak vypadal ve skutečnosti. S bleskem jsem fotit nemohla a bez něj to pak také není ono.




Abych ale konečně začala recenzovat, mohu říct, že náhrdelník vypadá velice pěkně a opravdu působivě. Navíc je určitě nasnadě zmínit, že se na povrchu leskne - což je asi také důvod, proč na úvodní fotce jde vidět takhle. Nicméně, určitě to není na škodu.

Co už mi přišlo malinko horší, bylo zapínaní, které je jiné, než u klasických řetízků a já se musím přiznat, že jsem se dost bála, abych si ho neutrhla při převlékaní přes hlavu.

Kdyby to tak bylo, mohu jen říct, že bych ho značně zkritizovala. Ale jak už napovídá minulý čas, který využívám, přišla jsem na to, jak ho odepnout, takže jsem byla nadšená.

Ani z druhé strany náhrdelník nevypadá špatně, právě naopak. A až na zapínaní, se kterým jsem se prala půl roku a bála se, aby se s ním něco nestalo, jsem na něm nenašla žádnou vadu.

Nejsem odborník na šperky, a asi ani nikdy nebude, ale z laického pohledu na mne působí velice pěkně, ne-li profesiolnálně. Pokud se vám tedy alespoň trochu líbí, pořiďte si jej.

K recenzi bych snad už jen dodala, že by se určitě mohl líbit těm, kdož jsou třeba zamilovaní, jako dárek někomu... nebo prostě jen tak. Pokud rádi nosíte cokoliv se srdcem, pak věřím, že tohle je správná volba.


Recenzovaný výrobek: Náhrdelník se srdcem zářícím ve tmě
Dostupnost: Skladem
Cena: 165,-

Za poskytnutí výrobku k recenzi opravdu moc děkuji stránce Postovnezdarma.cz.

5 komentářů:

  1. Páni, tak takový náhrdelník bych si asi i koupila :-) Fakt moc hezký :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejprve se chci pmluvit za to, ze pisi bez diakritiky, stale jsem jeste neprisla na to, jak se na mobilu zapina.
    Nahrdelnik je tedy rozhodne prekrasny, nosila bych ho s radosti. Prijdr mi libivy pi vsech strankach, stejne jako tato recenze.

    OdpovědětVymazat
  3. Nemůžu říct, že není hezký, ale jsou věci, které se m ilíbí mnohem víc :( A se zapínáním je problém bohužel dost často... chtělo by to nějaký jeden druh, který by všichni znali :D

    OdpovědětVymazat
  4. Přívěšek jako takový se mi líbí a i celkový dojem. Ale řetízky tohoto typu nemám ráda, většinou se mi za nějaký čas přetrhnou.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)