sobota 2. ledna 2016

Roční literární soutěž, 2. ročník - leden

Poslední měsíc druhého ročníku bude stejně jako u prvního zúčtovací, u něhož nebudu vaši tvorbu hodnotit (beztak mám hned čtyřnásobné resty), takže zde i tak nějak počítám s úvahou, kde bych vás ráda poprosila o celkové zhodnocení Roční literární soutěže

Zhruba v polovině měsíce bych tu zveřejnila přihlášku do třetího ročníku s menší obměnou v podobě zveřejňování povídek na Wattpadu (mimo blog, apod.), takže pokud máte a nedáváte je na blog, můžete.

No, a u mě holt musíte doufat, že do té doby zveřejním ta hodnocení. Respektive jedno, jelikož jsem se rozhodla je spojit v jeden článek a trochu zkrátit. Doufám, že vám to nevadí?


A jaké téma bude tedy tím posledním?

POSLEDNÍ ZÚČTOVÁNÍ

Jistě, já vím, zní to jak nadpis z Vyvolených, ale k poslednímu měsíci ročníku se asi nic lepšího nehodí.

Tentokrát bych tedy poprosila o úvahy, pokud to bude ve vašich silách, pokud ne, nevadí, ale velmi ráda bych si poslechla názor od všech. Jinak deadline klasicky do 23. ledna, šlo by to? Rozepište tedy pocity z celé soutěže, můžete i porovnat s předcházejícím ročníkem.

Tašky bych s největší pravděpodobností poslala bez potisku s tím, že si na ni pak každý soutěžící bude moct napsat co chce. Zbylé záložky a tetovačky také. Pak ty samolepky a odznaky z Knižního Vesmíru samozřejmě do jednotlivých balíčků přibalím. Upřímně doufám, že se mi je povede zaslat do konce měsíce (hodnocení snad zvládnu dřív), takže strpení, prosím.

Na závěr bych vám pak ráda popřála krásný nový rok 2016 a plno nové inspirace! :-)

3 komentáře:

  1. Možná se přihlásím do dalšího ročníku. I když je fakt, že bych měla trochu oprášit i staré kapitolovky, co mám na blogu :-D. Takže uvidím, jak na tom budu s časem :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Do dalšího ročníku se nejspíš přihlásím, ale víš, jak na tom jsem. Každopádně, omlouvám se, ale úvahy tohoto typu pro mě nejsou. Ale téma je skvělé.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento rok som sa súťaže nezúčastnila, akosi mi to nevyšlo, každopádne dúfam, že bude tretí ročník, do ktorého by som sa chcela aktívne zapojiť :D :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)