úterý 24. listopadu 2015

Mini taška přes rameno

Tahle kabelka od stránky postovnezdarma.cz mi přišla nějak v době, kdy měl děda pohřeb, což bylo na začátku listopadu (tuším, že jsem si pro ni šla hned ten den), přesto jsem se k recenzi odhodlala až dneska. 

Vím, že se mi nebude psát lehce. Ne kvůli dědovi. Spíše proto, že je mi ta taška k ničemu. Mé odhadování velikosti je vážně nemožné a já čekala větší tašku, byť jen o trochu.



Co se týče materiálu, z něhož je taška vyrobená, zdá se mi, že je kvalitní a nehrozí, že by se měl během pár měsíců rozpadnout. Oba zipy jdou rozepínat opravdu dobře, nestalo se mi, že by se některý z nich rozjel, což považuji za důležitou informaci.

V tomhle ohledu je taška naprosto skvělá, ale... přejdeme k těm negativním věcem. Je to sice sportovní taška, to ano, jenže pravdou je, že se do ní nevleze ani mobil. 

Jistě, když se do ní nevleze peněženka, ok, to ještě nějak oželím a věřím, že i všichni ostatní, kdož si ji koupili. To, že se do ní nevleze mobil, bez něhož v současnosti nikdo nedá ani ránu, je obrovská nevýhoda.

Zejména pak proto, že hodně lidí používá mobil i na sport. Zvláště pak kvůli všem těm aplikacím, které za vás vypočítají, kolik jste uběhli či ujeli na kole. 

Navíc, pokud se nemýlím, neznám jediného člověka, kdo by mobil netahal s sebou - i když, moje babičky se k nim moc nevážou. Z mladších lidí snad nikoho. No, a právě pro ně by měla být určena tahle taška.

Ale abych jen nehanila. Pokud posloucháte písničky (nebo knihy!) přes mp3, případně mp4, tahle taška by pro vás mohla být fajn. Za předpokladu, že používáte výlučně mobilní telefon, tašku nedoporučuji. Bude vám k ničemu. I kdybyste sebevíc sportovali mi to přijde jako zbytečnost, za kterou akorát vyhodíte peníze.

Naproti tomu je vážně užitečné, že je taška dodána do tří dnů od nákupu. Nemusíte na ni tak dlouho čekat a třeba ji i můžete dát někomu k Vánocům. Jestli si tedy myslíte, že by se to obdarovanému mohlo líbit... já ji nedoporučuji, ale nepopírám, že někoho nemůže zaujmout, že.

Cena: 185,-
Dostupnost: skladem

Za poskytnutí tašky k recenzi děkuji stránce Postovnezdarma.cz.

3 komentáře:

  1. Na mě ta taška nepůsobí zas tak malá... nemáš náhodou nějaký obří mobil? :D Vzhledově špatně nevypadá, jen by to možná chtělo, aby byl i popruh v bílé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, že mám obří mobil. :D Však to nevíš, že dělají čím dál větší mobily a svět se tak vrací o několik let zpátky, kdy byly telefony o velikosti jedné místnosti? :D

      Vymazat
  2. No jo, někdy se stane, že člověk zkrátka pochybí... :) Zase ale má moc pěknou nevtíravou barvu... a nějaké využití se možná také najde. :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)