pondělí 14. prosince 2015

O KNIZE: Kletba osudu

Někdy se i pohádky mohou stát skutečností...

Název: Kletba osudu
Autorka: Tereza Mikulová
Vydavatel: Má kniha.cz
Rok vydání: 2015
Počet stran: 51 s.
Formát knihy: e-kniha
Dále je kniha dostupná ve formátech pdf, ePub a MOBI.
Kniha je k zakoupení na stránkách vydavatele za nejnižší možnou cenu, tedy 49,-.  Menší doopravdy nešla - i když bych samozřejmě ráda.

Obálku knihy jsem vytvořila na základě jednoho obrázku ze stránky flickr.com, a jelikož jsem ji vytvořila před delší dobou, nepamatuji si, kdo je jeho autorem. Pokud by však toto našel, nechť doloží autorství odkazem a já ho uvedu jako autora hlavní části obálky.

 

A o čem (ne)kniha vůbec je?

 

Také jste jako malé děti milovaly pohádky? A co ta O Šípkové Růžence? Co kdybychom vám řekli, že se něco podobného stalo ve skutečném světě, věřili byste nám? Že ne? No, tak to si přečtěte tento příběh…

V den, kdy má Fran oslavit své osmnácté narozeniny, se píchne do prstu. Nikoliv však omylem, nýbrž úmyslně. V tom okamžiku se u ní projeví kletba, kterou na ni uvrhla nevlastní sestra její matky. Její tělo však neusne a stane se něco, co by asi nikdo nečekal… Velmi zajímavý a neobvyklý příběh, který je žánrově řazen do Fantasy, dokáže vtáhnout každého z vás.

Na stránce je k náhlednutí ukázka příběhu, abyste se mohli lépe rozhodnout, zda si knihu přečtete celou a tím pádem zakoupíte. Nechci vás nijak ovlivňovat, ale alespoň jeden človíček by mi udělal radost. Kromě toho, mohu říct, že když jsem příběh vložila do systému, napadlo mě k němu pokračování, jelikož závěr je takový ukončený neukončený.

Nicméně, za předpokladu, že byste se nerozhodli podle anotace, ani podle ukázky, sdělím vím, že za nějakou dobu bude na Kletbu osudu recenze na blogu Kristýny Kaderové. Přesný časový interval nemohu říct, jelikož ho sama nevím.

A proč jsem vydala zrovna takhle krátký příběh?

 

Jednak se mi ten příběh líbí. V současnosti mi přijde takový kouzelný - nepopírám, že toho můžu za čas litovat, ale nyní ne. A jednak jsem si chtěla vytvořit nějakou zkušenost s vydáním knihy, byť jen té elektronické. Později to zkusím s příběhem Vraždy kvůli sušenkám, který bych však už chtěla zaslat do vydavatelství klasických papírových knih. Kandidáta mám, ale mé rozhodnutí se po dopsání příběhu může ještě změnit, takže ho tu nebudu zmiňovat.


PŘIDÁVÁM TEDY ODKAZ NA E-KNIHU JEŠTĚ JEDNOU:

1 komentář:

  1. Já se Kletbu osudu pokusím přečíst co nejdřív. A také se pokusím na ní co nejdřív napsat recenzi :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)